20 czerwca 2006

I am I and You are You


Istota ludzka powinna umieć zmieniać pieluszki, zaplanować inwazję, zarżnąć wieprza, sterować statkiem, zaprojektować budynek, napisać sonet, prowadzić księgę rachunkową, zbudować mur, nastawić złamanie, pocieszyć umierającego, dawać rozkazy, przyjmować rozkazy, działać w grupie, działać samemu, rozwiązywać równania, analizować nowe problemy, roztrząsać nawóz, zaprogramować komputer, ugotować smaczny posiłek, walczyć skutecznie, umrzeć bohatersko. Specjalizacja jest dla insektów.
Robert A. Heinlein

7 komentarzy:

Milka pisze...

Trzeba się nauczyć sterowania statkiem na dobry początek :) Nie mówię, że kiedykolwiek zmieniałam pieluszki

mor pisze...

...posadzić drzewo.

Tellur pisze...

Heinlein...? Jestem pod wrażeniem.

***

Posadziłem drzewo w trzeciej klasie gimnazjum. Rozdawali za darmo choinki, to wziąłem. Teraz choinka ma dwa metry i rośnie sobie spokojnie obok niespokojnie powstającego powoli domu.

Dziecka jeszcze nie spłodziłem, ale miałem myszoskoczki - czy to się liczy...?

Tellur pisze...

Miłka - nie zmieniałem pieluch, ale doiłem krowę. Czy to się liczy :-)?

Milka pisze...

Ja też doiłam krowę! Wszystko jest udokumentowane :)

A czy krowa ma coś do pieluszek? A bo ja wiem... Jak kiedyś zmienię komuś pieluszki to Ci powiem.

Tellur pisze...

Hmm, no to jest tak samo obleśne.

Milka pisze...

Oj bez przesady...

Time

Czas jest bezwzględny dla wszystkich bez wyjątku i po równo traktujący każdego. Płynie swoim trybem, stale ustalonym tempem. Sekundy, minuty...