01 listopada 2012

Some nights

Szczęście jest kruche. Ulotne. Tak łatwo można w jednej chwili stracić wszystko i zostać z niczym. Można wypowiedzieć jedno słowo za dużo i obrócić w zgliszcza budowany na nowo świat.

Nie potrafię sobie wyobrazić tej utraty. Może jestem nieuleczalnie naiwna, ale wierzę w Ciebie Boże.

Dziś przynajmniej mogę normalnie jeść. I spać. Wczoraj i przedwczoraj nie mogłam. W sumie to chyba nie bardzo zdawałam sobie sprawę, z tego co się dookoła dzieje. Zwinęłam się w kłębek a łzy mieszały się malowniczo z tuszem do rzęs. Doprawdy, nie jestem z siebie dumna. Powinnam być silna. A emocje raczej wykrzykiwać niż je tłumić. Pewnych rzeczy po prostu nigdy się nie nauczę a na pewnym urzędniku tak bardzo mi zależy.

Brak komentarzy:

Time

Czas jest bezwzględny dla wszystkich bez wyjątku i po równo traktujący każdego. Płynie swoim trybem, stale ustalonym tempem. Sekundy, minuty...