15 lutego 2012

Let's be friends

W sumie to jeszcze kilka dni temu miałam zamiar opisać teatr hipokryzji jakiego byłam widzem. Jednak aby nie sprawiać głównemu aktorowi satysfakcji powiem tylko jedno: farsa. Na szczęście to już nie jest mój problem. Ja byłam szczera do końca.

Chciałam w sumie nawet napisać jak cierpię i jak mi smutno. Bo było, w przeciwieństwie do niektórych aktorów tej farsy nie jestem z kamienia. To byłoby w moim stylu.

W zamian chyba mogę powiedzieć, że jestem najszczęśliwszą osobą na ziemi, bo w ciągu kilku godzin, które pewnie były splotem wydarzeń zdarzyło się coś nieco niespodziewanego. I tak mi z tym dobrze. Och, tak nieprzyzwoicie dobrze !

To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest takie fascynujące.

Chwilo trwaj ! Jesteś taka piękna.

Brak komentarzy:

Time

Czas jest bezwzględny dla wszystkich bez wyjątku i po równo traktujący każdego. Płynie swoim trybem, stale ustalonym tempem. Sekundy, minuty...