08 czerwca 2005

Bridge Over Troubled Water Paul Simon, Art Garfunkel


When you're weary, feeling small,
When tears are in your eyes, I will dry them all;
I'm on your side. When times get rough
And friends just can't be found,
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.

When you're down and out,
When you're on the street,
When evening falls so hard
I will comfort you.
I'll take your part.
When darkness comes
And pains is all around,
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.

Sail on silvergirl,
Sail on by.
Your time has come to shine.
All your dreams are on their way.
See how they shine.
If you need a friend
I'm sailing right behind.
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind.
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind.


Jasne. I co jeszcze? Powiedz mi Paul, tylko szczerze. Czy pisząc tą piosenkę myslałes trochę o rzeczywistosci? Chyba nie. Piekne słowa ale tylko słowa. Chociaż dodają otuchy. Kiedy je słyszę, robi mi się cieplej na sercu.
I jeszcze coś. Skoro wszyscy mówią prosto z mostu to ja też. Po pierwsze, przestań robić z siebie pieprzoną ofiarę. Nie graj, nie pozuj na kogoś, komu trzeba współczuć i weź się w garść. Zaciśnij zęby i idź dalej. Ja tak robię i się sprawdza. Myślisz, że tylko ty masz takie problemy? Ty jeden na świecie borykasz się z jakimś brzemieniem? Tylko ty próbujesz za wszelką cenę żyć? The answer is: NO.
Po drugie, kocham. I co z tego? W sumie nic.

Dziękuję za uwagę. To był kolejny odcinek z serii ,,The dreary life of Bluegirl”

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

I właśnie dlatego uważam, że blogi to zło. Co było do udowodnienia.

Anonimowy pisze...

proponuję założenie bloga ampera :-D oczywiście wszyscy będziemy go współtworzyć ;-)

Anonimowy pisze...

ja myślę że to stanowczo zły pomysł, :P

blessed are the forgetful?

Bluegirl pisze...

Mam zbyt dobra pamięć.

Anonimowy pisze...

to już połowa sukcesu:

the stupid neither forgive nor forget; the naive forgive and forget; the wise forgive but do not forget.

Milka pisze...

A ja mam złą pamięć, co pozwala skupić się maksymalnie na chwili obecnej. Nie jest to takie złe.

Anonimowy pisze...

u r wrong bud, this is all polish :]

Time

Czas jest bezwzględny dla wszystkich bez wyjątku i po równo traktujący każdego. Płynie swoim trybem, stale ustalonym tempem. Sekundy, minuty...