17 marca 2005

Trzej muszkieterowie

Było jak zwykle. Szłam koło Niego. On kątem oka mnie zauważył i jak zwykle odwrócił się, pogrążając się w odmętach myśli. Tak jest zawsze. Tylko nie wiem dlaczego akurat dziś mnie to zabolało. Kiedyś pewnie bolało by bardziej, o wiele bardziej. Kiedyś pewnie nie pisałabym o tym. Kiedyś myślałabym co zrobić, żeby On choć raz szczerze, radośnie się uśmiechnął. Dziś zabolało mnie, że nic się nie zmieniło. Bo od tamtej pory mogłam cos zrobić. Kiedyś uważałam to za swój obowiązek by Mu pomóc. Kiedyś... Dziś nie mam już siły. Nie mam siły przypominać co robi źle, a co może zrobić. On i tak nie słucha...

,,Nie rozumiem Cię...” Jeżeli nie chcesz zrozumieć to nie rozumiesz. Jeżeli nie umiałeś powiedzieć tego, co dla Ciebie najważniejsze, to ani ja Cię nie zrozumiem ani ty mnie. Kiedyś chciałam. Bóg mi świadkiem, ze chciałam. Dziś również chcę. Tylko mi nie pozwalasz. Zamykasz się w tym swoim kokonie. Jak On. Tworzysz wokół siebie bezpieczną przestrzeń życiową i czekasz aż ktoś ją rozbije i wejdzie. Tylko zauważ, ze niektórzy są jeszcze słabsi niż Ty. Nie potrafią zrobić czegoś, co jest ponad ich siły. Oni próbują. Ale Ty też musisz chcieć...

Ideał? Pewnie tak. Tylko nie wszyscy to widzą. They take it for granted. Po prostu jest i coś trzeba uczynić. Tylko nie zdają sobie sprawy, że nie jest zabawką. Jest człowiekiem, który tez potrzebuje ciepła. A w szczególności zrozumienia. Szkoda, ze nie widzą jak szansa na szczęście przechodzi im koło nosa...

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ania, nie daj się światu, świat jest zły, faceci są prymitywni, tylko ja jestem wielka i wspaniała!!! no dobra... z rozmiarem to przesadziłam... ja jestem wspaniała, a mój lewy migdałek jest wielki... no dobra.. bez hiperbolizacji... duży jest...

Anonimowy pisze...

Ale ja wiem że Aps jesteś wilka wspaniała i wogóle Cię kocham:))

Anonimowy pisze...

to pisz jeszcze poprawnie :-P nie wiem czy iśc do szkoły na głupi wos... pewnie odda klasówki, a tak to referaty... *thinks*

Anonimowy pisze...

a czemu ta notka ma taki tytuł????



jednak nie idę do szkoły, nie chce mnie się ;-)

Tellur pisze...

Szkoda, że o facetach mówisz tylko tyle, że prymitywni...

Anonimowy pisze...

Że faceci sa prymitywni, to chyba z deka powierzchowne uogólnienie...
Ania, bardzo ładny kawałek tekstu. Może ja juz tak mam, że im bardziej enigmatyczny, tym bardziej mi się podoba...

Bluegirl pisze...

Tellur, nie wszyscy tacy są ale w porównaniu do tych z XIX wieku to niestety tacy są. Ale nie wszyscy:)

Bluegirl pisze...

Tellur, nie wszyscy tacy są ale w porównaniu do tych z XIX wieku to niestety tacy są. Ale nie wszyscy:)

Anonimowy pisze...

a w XIX wieku to dopiero były okazy!!!! wy się nie opierajcie na stereotypach!!!!!!

Time

Czas jest bezwzględny dla wszystkich bez wyjątku i po równo traktujący każdego. Płynie swoim trybem, stale ustalonym tempem. Sekundy, minuty...