31 marca 2005

Bluegirl ma liryczny nastrój 2

***
Po prostu daj mi spokój
Nie. Nie chcę cię widzieć
Tak. Jestem zła
Oczywiście, że na ciebie
A jak myślisz
Domyśl się
Nie będę ci więcej tłumaczyć
Nie. Nie będę cię więcej prosić
A później życie pokaże...

***
,,Tak niewiele potrzeba”

Nie będę kłamać
Bo po co jątrzyć rany
Niszczyć marzenia
Pustoszyć serca
Moje cele ważniejsze od twoich
Wystarczy trochę wysiłku i silnej woli
By na zawsze pogrzebać to co najdelikatniejsze
Mnie i ciebie łączącą nić
Ktoś kiedyś powiedział że nie będzie kłamać

Ten pierwszy wiersz jest trochę patetyczny i nadęty ale mówi sie trudno. Life is just a dream within a dream- jak mówi J. I czasem jest patetyczne i nadęte.

7 komentarzy:

Tellur pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Tellur pisze...

J. cytował - "All you see or seem is but a dream within a dream" - Edgar Allan Poe.

Anonimowy pisze...

Row, row, row your boat
Gently down the stream.
Merrily, merrily, merrily, merrily,
Life is but a dream.

Tellur pisze...

Fakt... Trafna obserwacja :-). A myślałem, że popiszę się znajomością tematu :-P.

Anonimowy pisze...

Sometimes there's just more than meets the eye...

Bluegirl pisze...

ten anonymous to chyba J. Ale czemu się ukrywa?

Tellur pisze...

Znając J. - nie chce mu się zalogować.

Time

Czas jest bezwzględny dla wszystkich bez wyjątku i po równo traktujący każdego. Płynie swoim trybem, stale ustalonym tempem. Sekundy, minuty...